Mielenkiintoista. Olen saanut kommentin.....ömmh, ystävällistä sanoisin. No, kommentin laittajalle tiedoksi että itsekin olen tuntenut paljon/tunnen LIIKAA päihdeongelmaisia eikä kyse ole ihannoinnista. Yritän vain blogissani käsitellä asioita joita en pysty käsittelemään terapiassa tai muualla. Siksi kirjoitan kaiken paskan ylös jotta näen sen ja pystyisin tajuamaan kuinka typerää käytökseni on.
Ja, tuo kommentti Hornbacherista. Oletan että haukut minua wannabe-syömishäiriöiseksi? No, ole mitä mieltä haluat. Olen sairastanut 4 vuotta anoreksiaa ja bulimiaa ja jos jollain helvetin tavalla saat käännettyä sen jonkun kirjan kirjoittajan ihailuksi, olet todennäköisesti hieman päästäsi vialla.
Niin ja vielä lisäys....olen menossa vieroitukseen piakkoin.

Mutta joo. Vituttaa. Lopetin koulunkin (yllätys). Miten siitä olisi voinut tulla yhtään mitään kun kyseessä on minä? Voi vittu ei olisi pitänyt lukea sitä kommenttia. Aika jännää että yksi kommentti voi pilata päivän....en mä ennen ollut tällainen. Enhän? Mä olen paska. Läski. Inhottava kasa. No haha. Mitä muuta mä voisin olla? Aina olen ollut oma itseni ja aina on kiusattu.
 Kesällä oli tunne etten pärjää syksyllä, että kuolen. Se tunne on ollut jo ehkä 4 vuotta, aina syksyllä. Mä pelkään että vajoan taas Siihen. En usko että kestäisin sitä enää kolmatta kertaa. Mua vaan pelottaa. Mulla on tullut se pohjaton tuska ja ahdistus....ei en mä halua, mene pois! Saatana. Se itsemurha on vaihtoehto. En ole miettinyt sitä niin helvetin pitkään aikaan, mutta nyt taas....se hiipii pikkuhiljaa sisään ovesta jota mä en ole vielä kokonaan sulkenut. Kunpa olisin sulkenut sen silloin kun järki toimi.

Mä vaan haluaisin Tonin. Tai Mapun. Tai Seerin. en. emmä tiedä! no ihan sama se on koska en seurustele enää ikinä ja kuolen ennen kuin olen 25 todennäköisesti. oikeasti mä tarvitsen vaan pullon viinaa ja aseen. niin paha olla.
1955429.jpg