voivoi..............en oo pystynyt urheilee vaikka lupasin. no se kyllä johtuu puhtaasti siitä että olin töissä kaksi päivää putkeen. ja söin siellä. kävin kaupassa, ostin riisikakkuja, söin, söin normaalia leipää+kaksi karkkipussia yhyy. eikun. suklaarusinapaketin+truly juicy pussin joka on 100grammaa. silti.en mä edes tiedä mikä muhun meni, syön töissä AINA ihan hirveesti...onneks töitä ei oo kuin pari kertaa viikossa. nyt pidän vaan taukoa herkuista.

tänään pitäis mennä vielä pyöräilee----> -300kcal about.

isän naisystävän vanhemmat tulee, sitten tämä naisystävä kokkaa niille (ja se ei tosiaan osaa kokata!! se laittaa sienikeittoon jogurttia jne :S) sienikeittoa, jossa on jogurttia, sitruunaa ja juustoa....! naudanlihapihvejä joissa on sulatejuustoa........varmaan laittais jälkiruokaanki sitä helvetin juustoa jos olis mahdollisuus....nooo, se nainen on kokoa 40 tai jotain ja se on saatanan ruma ja rasvaprosentti varmaan 50. jooh, oon ilkeä nyt mutta se tänään sano mua kakaraks. ja se muutenkin luulee olevansa jotenkin arvokkaampi ku mä ja aina jos sanoo sille jostain asiasta (asiallisesti) niin se alkaa kiljumaan ja huutamaan kun luulee että mä haastan riitaa. sitten se sanoo mua pennuks vaikka se on sen ikäinen että olis mun sisko. ja se on mun siskon paras kaveri....:S mulla vaan on nyt sen kanssa riitaa, koska en antanut anteeks ku se haukku mua juopoks. sanoi, että mun kaikki sossurahat menee viinaan. ei siinä mitään, sanoin sille että kyllä ne muuhun on menneet....totuus on vaan se, että siihen viinaanhan ne meni kun en oksennellut sillon. no, paraskin puhuja, ite ottaa melkein joka ilta lasillisen viiniä tai konjakkii, pitäisköhän sanoa sille että onkohan sullakin ongelma :D sitten se vielä kielsi sen ettei muka olis loukannut mua. hah. ihan loukkaukseks se oli tarkotettu. sen jälkeen faija suuttu MULLE ku en pyytäny anteeks tolta ämmältä siis mitä? multakin meni jotain ohi.
toinen paha loukkaus oli se, kun söin porkkanoita päivälliseksi (paha bulimiavaihe, oisin mennyt oksentamaan yhenkin leivän jonka muuten tein) tää ämmä alkoi haukkumaan mua nirsoks. että miksen mä syö ja nirsoilen ruuan kanssa. mä aloin melkein itkemään en mä pystynyt syömään ja toi idiootti kuvittelee että oon nirso ja haluun vittuilla muille syömättömyydellä. mutta mua loukkas pahasti noi molemmat asiat ja en anna ikinä anteeks sille. saatan puhua sen kanssa ja esittää että oon okei, mua ei oo loukattu mutta jos kerran vielä kuulen jotain samanlaista niin se ämmä saa kyytiä. se aina vaan soittaa suutansa ja oon sanonut sille että lopeta toi. se on niin tyhmä ettei se tajuu tai muista vaikka oon sanonut että älä puutu mun syömisasioihin tai alkoholin/aineidenkäyttöön, sit kaikki olis hyvin mutta ei. se jatkaa. no, mä pistän sen itkemään. vaikka mä en olis missään muussa hyvä niin siinä mä oon. mä osaan loukata ihmisiä niin pahasti että ne ei pääse siitä ikinä yli (näin on tapahtunu) eihän se kivaa oo, mulla on pitkä pinna mutta ei kukaan jaksa jatkuvaa vittuilua ja haukkumista.

no, anyway mutta mä laitoin kuitenkin salaatin ja jälkiruuan.....ahistaa että meen syömään niitä, tai no sitä jälkiruokaa. mansikoita, persikoita ja vaniljakastiketta<3 ähh. paskaks menee.