unohdin mun salasanat, nyt on uudet ja voin jatkaa kirjottamista....vaikka kukaan ei lue tätä (en kyl haluiskaan) niin haluun pitää jonkinlaista päiväkirjaa mun ajatuksista. oon päässyt pois laitoksesta, vaikka oon vielä kirjoilla siellä niin asun kotona. asiat on paremmin....nooh. kun menin laitokseen, se oli ihan kauheeta(mutta nykyään se tuntuu ihan hyvältä paikalta, voi kyllä johtua siitä etten asu siellä enää ja se on potentiaalinen "turvapaikka" jos en pärjää kotona). olin siellä puoli vuotta. kun mä lähdin sinne painoin 45-46, siellä sitten horjuin anoreksian ja bulimian välissä, kävin töissä, olin vaikean masennuksen kourissa, sain psykologin, uuden lääkityksen, lihoin, se lopetettiin. aloin erittäin kevytkenkäiseksi bulimian aikaan, vähän ennenkuin pääsin kotiin asumaan......siitä tuli pienoinen ongelma kun huhut kiertää. no, ei sillä että välittäisin. plus sitten tämä alkoholiongelma. se ei ole mielestäni, no, ongelma. vaikka käytän sitä hurjan usein. juhannuksen jälkeen vain olen pitänyt taukoa, koska kännykkäni katosi ja tuli muutenkin todella typerä olo. kaverit eivät tykänneet (olen viinaa juotuani erittäin aggressiivinen, samoin jos polttelen hmm hassuheinää). kun pääsin laitoksesta, aloitin oksentelemisen taas jälleen. tällä kertaa en päässyt helpolla. tein sitä kaksi-kolme kertaa päivässä ja Kuolema alkoi todella pelottaa. kerran mulla oli rahaa, YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA, mikä on tietenkin huono juttu. menin sitten picniciin, ostin häränlihapatongin ja oksensin sen kampin vessassa. todella hienoa. eräs rouva katselikin minua hieman kieroon, mutten välittänyt sillä hetkellä tippaakaan :( mua todella suruttaa miten mä voin tehdä tällaista itselleni. mä katsoin noita vanhoja merkintöjä, mä teen itselleni koko ajan pahaa enkä osaa lopettaa. mulla oli yksi yö paha pelkotila (no nyt niitä on joka yö) olin ihan kalpea, olin oksentanut kolme kertaa sinä päivänä ja mä todella pelkäsin että mä kuolen. mä lupasin itelleni että lopetan. no, se toistu vielä kerran sen jälkeen (oksentelu ja pelkotila) mutta nyt Luojan kiitos! olen ollut kuivilla oksentelusta. mulla on nyt toinen ongelma: mä en pysty syömään. mä en laihduta, en pelkää kaloreita. mä en vain pysty syömään ja mua pelottaa. kyllä mä haluaisin syödä.