voi perse. ihan kuin tänään ei muutenkin olisi ollut huono päivä, menin pilaamaan sen sitten ruoalla. se mitä söin ei ole iso määrä, ihan naurettavan pieni mutta puoletkin siitä on jo liikaa :( minä en tiedä miten kestän, itkettää vain ja tuntuu että olen lihava sika. tyhmä lehmä. olisin voinut vetää koko jääkaapin, veljen pakastepizzan ja lihapiirakat mutta onneksi en tehnyt niin. söin vain "vähän" yli turvarajan, mutta tunnen itseni valaaksi. ottaen kuitenkin huomioon, etten ole harrastanut liikuntaa (asioilla käymistä lukuunottamatta=kävelyä n. 3km) ja että olen edelleen säästöliekillä eli en tarvitse edes paljon ravintoa. 1000 kalorilla saisin itseni ji 15kg painavemmaksi, valehtelematta. no, pointti oli kuitenkin se, että alan pitää liikuntapäiväkirjaa.....yritän välttää liikkumista joka päivä vaikka se on vaikeaa. minulla on nähkääs....jonkinlainen ongelma kai sydämessä. ainakin se ilmenee aina jos liikun niin paljon että olen kuluttanut päivän kalorit tai yli sen. tulee vain niin kaamea olo jos en saa liikuttua, niinkuin esim tänään. ajattelin tuossa tunti sitten lähteä vielä tunnin-parin lenkille. en kuitenkaan voi, huomenna pitää herätä viideltä ja koska minulla on muutenkin univaikeuksia, tiedän etten saisi lääkkeilläkään unta enää lenkin jälkeen. no, tästä päivästä lähtien yritän joka toinen päivä urheilla, vaihdellen siis seuraavia:
uintia 1h
pyöräilyä 30min-1h
kävelyä painot jalassa 45min-1h
hölkkää 30min-1h
kirjoitan tänne päivän jälkeen mitä olen tehnyt ja paljon kuluttanut.