Olen ollut tänään todella allapäin. kävin omniassa, jos se olisi auki ja voisin osallistua opiskelupaikanhakuun (peruutuspaikkoja on kai vielä). no, menin sitten käymään ja yksikään rakennus ei ollut auki. jostain kumman syystä minua alkoi kamalasti itkettää, tuntuu vain ettei tänään ole onnistunut mikään.

Aion kyllä vielä hakea sinne, vaikka sittten kevääksi. lähdin sieltä bussilla, parin pysäkin matkan. turha sitä on selitellä, mutta itselleni selitin että väsyttää niin paljon ja on heikko olo joten mennään bussilla. tottahan se kyllä olikin.
menen työvoimatoimistoon ja ojennan kirjekuoren työntekijälle. hän alkaa inttää, että etkö näe kuinka paljon ihmisiä on jonossa että sun pitäisi ottaa vuoronumero. no, sanoin ettei minulla ole muuta asiaa kuin tuoda tämnä selvitys. nainen inttää vieläkin että ota vuoronumero. sanon että tämä pitää toimittaa x x:lle, ei minulla muuta asiaa ole......nainen sitten sanoo joo ja toteaa vielä ettei voi auttaa minua muuten jos en ota vuoronumeroa. outoa palvelua.

Sitten menen kauppaan ostamaan maidon. meinaan pyörtyä jo ovilla. piristyn hieman astuttuani sisälle, siellä tuoksuu juuri vastapaistetut munkit ja pullat.....no, tietenkin minua himottaa mutta ei tee mieli. tiedän, etten saisi niitä alas, tai jos saisinkin niin tulisi todella huono olo. päädyn sitten vain kuljeksimaan ympäri kauppaa miettien: "on se ehkä hyvä ettei tee mielikään noita rasvapommeja" eeeeeeeeeeeeeeiiiii. miksi mä ajattelin noin? ensimmäistä kertaa mä en YRITÄ laihduttaa tai halua. ja silti ajattelen tuollaisia.
päädyn laihdutushyllylle katselemaan, jos vaikka ostaisin jotain. no, ostamisyritys päättyy siihen kun vilkaisen kalorimääriä (200kcal patukassa ja sama pirtelössä). olen juuri lähtemässä kun eräs vanha (läski) rouva kysyy missä on hunaja. vastaan hänelle. ei siinä muuten mitään, mutta tuo kysymys on vaivannut koko päivän. näytinkö muka siltä että tietäisin missä hunaja on??!! tuli jotenkin ikävä olo vaikka se oli asiallinen kysymys ja olisi saatettu kysyä ihan hyvin joltain muultakin.

sairas ja ristiriitainen mieli kenties?