lähden tiistaina sinne jatkosijotukseen. Pääsin kotilomille ja isä taas meinas alkaa hakata mua, nyt se huutaa tuolla kuinka uhri se on: "aina mua syytetään kaikesta." jaahas. Ja sitten se sano että ei halua että mä tulen kotiin käymään jossen oo alkanut syömään. Mikä vitun idiootti sekin on, ei tajua yhtään mistä on kyse. Väitti jopa että mun sh on alkanut vasta puoli vuotta sitten. Lisäks mun viljakäärme kuoli, bulimiaan kai. Kaikki menee vaan päin vittua ja lihon. Ei helvetti miten mun elämästä tuli tällästä paskaa? Kaikki joille oon kertonut syömishäiriöstä kohauttelee vaan olkapäitään, "ala elämään normaalia teinin elämää". Ja mitähän se on? "no, hyvinhän sä näytät pärjäävän. ei sulla varmasti mitään syömishäiriötä ole, kaikkihan joskus syö huonosti. Syömishäiriössä on kuitenkin vakava asia kyseessä. Alat nyt vaan nauttimaan siitä ruoasta, tee sellasia ruokia joista pidät. Alat elämään vaan niinku normaalit sun ikäset etkä hanki itelles mitään syömishäiriötä." Totta, eihän mitään ongelmaa ole jos olen normaalipainoinen.

en jaksa enää elää.