iskee taas päälle sellanen menovaihde, en uskalla nukkuu ja dataan kittaan kahvii tms koko yön. huoh. tälläkin viikolla oon nukkunut ehkä vähän yli 10 tuntia. aika paljon kyl mulle kun yleensä nukun yössä 3-4h. joo mut asiaan.

urheilut eilen: pyöräilyä 1h+lihaskunto
tänään: pyöräilyä 1h+lihaskunto
et ihan jees mutta eilen söin niiiiiiiiin paljon. mäpä kerron vähän eilisestä.
oli ihan tavallinen aamu. tai no, ei ihan. join kahvia, söin riisikakun jollain päällysteillä ja lähin töihin. nooooo, mä ajattelin että tää päivä menee hyvin, en uskonut että ahmisin. mulla oli maha jo valmiiks kipee joten....SÖIN. sehän se ratkasu on kaikkeen :) söin sitten 2 leipää. ja 2 leipää lisää. menin kauppaan, ostin 2 purkkia maitoa ja jäätelön.oli tarkotus ostaa herkkuja mut en sit saanu ostettuu ku ton jäätelön. ei siinä mitään, syön sen ja oksettaa. parin tunnin päästä mua himottaa taas. "meen viemään koiran" no niin meninkin, mutta kävin samalla kaupassa. yks voisilmäpulla, nougat-patukka, jäätelö (magnum).höhhöh. siinä sitten kassalla seisoin ja hävetti niin paljon ja PUHELIN SOI JUST SILLON. tää mun "pomo" soittaa ja kysyy että missä oon. joo oon ulkoiluttamassa koiraa (taustalta kuuluu että oon kaupassa) no, lopetan puhelun enkä kehtaa edes vilkasta myyjää, mitä sekin kuvittelis ku oon kaupassa ja sanon että ulkoilutan koiraa :D
kaikki meni siihen asti hyvin: söin jäätelöö ja koira oli pää puskas. tuli pari kertaa mieleen että oon varmaan säälittävä/iljettävä/omituinen/hauska näky kun vedän koiraa ja jäätelöö samaan aikaan. siinä vaiheessa mua tosiaan nolotti ja ajattelin että mä todella typerä. en pysty ees viemää koiraa ulos ilman ruokaa :D KUNNES toinen koira tuli, juuri kun mä söin sitä pullaa. se jota ulkoilutin on vinttikoira, uros ja aika villi joten....sielt tuli bulldogi vastaa ja nää alkaa riehuu. mulla oli tietenkin se pulla suussa, yritin toisella kädellä estää sitä koiraa hyökkäämästä ja toisella kannoin lompakkoo ja mun suklaapatukkaa. ei voi olla näin tyhmää ihmistä. no, ne meni sit siit ohi ja osa pullastaki meni sen sileän tien ku enhän mä ehtiny syömään, muuten se koira olis karannu. sitten otin sen patukan ja mussutin jee. mut vitutti niin paljon toi mun käytös, koska joilla oli se koira ne oli viel hoikkia mun ikäsiä tyttöjä (mitäköhän ne kelas?) niin heitin patukan menee.

tänään onneks ei oo tapahtunu mitään ihmeit episodeja. heitin talviturkin :) oli se aika kylmää, +18-20 mut nykyään mä en kestä kauaakaan. jos oon t-paidalla sisällä ja tulee kylmä niin pitää laittaa 3 paitaa päälle et tulee taas lämmin.no kuitenkin en oo uskaltanu mennä ahistuksen takii kahteen vuoteen uimaan. on aina ollu niin läski olo ja mä häpeen itteeni. nyt sentään uskalsin vaik ahisti.

ainiin ja mulla saattaa olla mahahaava perkele. ei olis ihme. on kipuja aina kun mä syön, juon kahvii tai poltan. joten oon ollu pari päivää(!)polttamatta ja juomatta kahvii, teetä kyl oon ottanu tänään ku uskalsin.
ongelmahan on vaan siinä, että suvussa on mahahaavaa+tupakoin+juon alkoo+kahvii+huonot elämäntavat ja kehno ruokavalio=tervetuloa mahahaava. ja sitten oon aiheuttanu mun bulimikoinnilla kaikenlaista mukavaa. ainaki kerran on tullu vähän verta, onneks siit on aikaa. mut pelottaa vaan että olis jotain...on ollu monta päivää kipee maha enkä tiiä miks mut toi vois selittää, myös anemian oireet löytyy jne....ehkä meen kokeisiin. en tiiä. se voi, jos siis on alkava sellanen, lähtee pois kun lopettaa tupakoinnin (yhyy)ja vetää renniee.
jep mut se täst.